7.11.09

Good Lovin Outside.


[Erika Gerdemark]

Allt slutade med att jag somnade i soffan, som vanligt på fredagkvällarna och nätterna som tillhör lördagen.
Vad var de vi kom fram till?? hmm. Jo jag ska aldrig bli hemmafru! va trist att skaffa barn när man är 22, gifta sej med nån man tror kommer älska en hela livet vid 23 och sen gå in i en livskris när man är 28. nej,, men tack som frågar. De är såna jag kallar för hemmafruar, värre när barnet kommer vid 16, kan man kalla dom hemmaflickor då? No offence men jag tycker de är slöseri av tid.
Tacka vet jag Animal Collective, konstnärskollektiv och heroin.
haha nä. de är jag som är trött nu.
Fast lite sugen är ja nog. Ni som vill starta konstnärskollektiv med mej,
KONTAKTA MEJ SNARAST. jag är öppen för allt!

Här ska inga dagar av livet slösas bort på framtidssysslor.

Inga kommentarer: