20.11.09

Lämnad och Återvänd


De är redan mörkt ute och de känns som att jag nyss vaknade.
Mår såå mycke bättre, de är bara nacken som fortfarande värker och jag hyperventilerar lite då och då. men annars, ja då är de verkligen bra på mitt fysiska plan.
Nu spelas Joel Alme sen blir det Beirut om jag känner min spellista rätt(?) På teeve Project Runway, avsnitt jag redan sett flera flera gånger. jag är lite kär i Christian.
för er som vill veta. vilket jag skulle tro att ingen vill. men ändå...

Börjar känna oro i axlarna, funderar över den här vintern. Jag borde lugna ner mina lungor och mitt lite för snabb-slående hjärta och samla mod inför våren. Jag ska ut i världen.
Kanske borde ta en paus nu, har börjat svamel-skit-babbla för mycke. använder samma lika ord hela tiden... tröttnar lite.
bara trött på mej själv. varför blev just jag tvungen att leva med mej dygnet runt livstids dömd för?
när alla andra är nöjda med att få slippa.

Inga kommentarer: