9.11.09

Make It Burn.



[Carlotta Manaigo]

Mina favorit byxor är försvunna! Jag kan aldrig hållareda på dom sakerna jag gillar bäst.

Nu ska jag snart till jobbet och dränka ner mej i sirap och sen rulla runt i frimärken. Jag utesluter dom med carl och silvia på. Visste ni att de kommer komma ett med daniel och viktoria på också snart snart snart? Ni kommer säkert rusa till närmaste kiosk för att få ha ett inramat på den äggskalsvita väggen, lite som Mao i kina.

teeve visar dom ett gammalt klipp med två 8åriga killar som boxas, handskarna är större än deras egna huvuden och resåren i deras dräkter(eller vad man ska kalla de för) har börjat släppa lite för mycke. Undra vem som vann, någon av killarna eller tyngdlagens grepp om dräkterna? Gulligt. En fråga jag ofta ställer mej är; Varför fick inte jag leva på 60- och 70talet?
Och vart är mina byxor??!!

Inga kommentarer: