12.12.09

Svarta Linjer

Give Mehh Six fingers...

-Allt känns plötsligt så lätt.
-Behöver objektiv, mobil, dator... men
-Ska spara vartenda öre jag får.
-Vill verkligen suga ur mej all kreativitet mina blodkärl kan skicka ut.
-Jag bygger upp mej bit för bit igen, bit för bit åter IGEN.
-Har gått in i musiken jag lyssnade på när jag var 13,14,15.
-
Den där sista tycker jag själv är väldig konstig då jag aldrig har velat gå tillbaka till den tiden, men guud så härligt musiken låter. En magisk känsla. Jag tar mej in i mitt innersta och knackar på dörren.
-
-
Sjung en sång utan ord om ljusa nätter.
Sjung för mig igen, du lät som snöfall.
Jag håller andan med dig, för jag vet hur du känner.
Sjung om de gånger vi delade ett liv med en blick.
Det finns inga ord för det, på det här jävla språket.

Inga kommentarer: