29.8.10

Only Yesterday.

Jag har hunnit vara sjuk i två dagar. Men nu är jag friskus.
Barar lite hes. Men de är fint. De borde man alltid vara.

Har hunnit vara på Häringe två dagar också. De va fina dagar förutom när jag va sjuk.
Gillar att vara ute när jag är sjuk. Man blir inte lika varm.
Så vi matade änderna. Hälsa på Klaki. Jag tittade på när syster jobbade i stallet.
Jag saknar inte de jobbet.

Har hunnit bli gammal också. TackTackTack...

Skolan var fin. Kortfattat, Stockholms snyggaste människor intryckta i ett hus.

Igår hann jag se filmen Sebbe. Eller hann och hann.. jag var ju sjuk för guds skull.
Vad hade jag och göra?
Den var rätt bra. Han hade finaste taket. Mina drömmars tak.
Filmen fick mej att börja lyssna på Taken By Trees igen.
Efter en månads uppehåll.
Jag hinner med så mycke.

Inga kommentarer: