14.8.10

Some Paper On The Bedroom Floor.

Mitt antagningsbrev lyckades. Dom blev charmade av mitt otroliga driv.
Tror jag.

Så vad har jag kommit fram till den här första timmen den fjortonde augusti tjugotio?

Inte en chans att jag kan lägga ut 170 000 spänn under tre år.
Någon där ute som vet om de existerar något stipendium man kan få utan att behöva göra någonting? bara plugga och inte bygga världens bästa rymdfärja eller bestiga Mount Everest??
Jag har nämligen inte tid för sånt.

Jag skulle helst vilja att utbildningar skulle finansieras från något annat håll. sjukt att bara dom som är rika (eller dom som vill betala av ett csn-lån tills dom är 50) har den verkliga chansen att plugga. Jag vill få en framtid och ett liv av att plugga, inte något som ska skugga och dra ner mej halva mitt liv!

fan va jag önskar att jag skulle vilja bli bagare istället.

Inga kommentarer: