8.8.10

The Wrong Hands.

Håller på att skriva antagnings brevet till Berghs nu. Sista dan imorrn.
Känns ganska ok att skicka in de idag istället för imorgon.
Då kanske jag verkar lite mer "inte alltid i sista sekunden".
Igår gick jag hem barfota. De var bra, speciellt när de hade regnat och asfalten var sval och blöt.

Jens är den bästa som finns. Ska snart lägga till honom på msn.
Sen ska jag bjuda ut honom till Chutney nån kväll. Efter de ska jag ta en whiskey-runda med honom.
Även om de kanske inte är hans grej.
Jo klart de är de. Vad tänker jag egentligen.

Vi kan recensera avocados tillsammans, ha dom mest fantastiska prat-kvällarna och traska runt hela världen (Även om han säkert redan har gjort de).
Jag söker till den här utbildningen för att jag behöver någon likasinnad som inte fungerar som alla andra. Någon väldigt speciell.
Jag vill utveckla min kreativitet, de är de jag lever för. Jag vill förstärka mitt egna uttryck
Vill bli mer komplett. Bli mer redo.
Jag är inte den som vill gifta mej och skaffa familj. Bara ha någon next to me.

Så till slut;
Får jag chans på dej Jens?


de här blir väl ett rätt bra brev?

Pacific – Sunrise

Inga kommentarer: