6.6.11

It Takes A Muscle, To Fall In Love.

Kom hem för någon timme sen. Har vart på Häringe under helgen som känns som ett helt sommarlov. Vet inte om jag har missat något här hemma. Noll koll som vanligt.
Har följt med och tittat på en häst som nu ska flytta in på Häringe. Lite jaha-förvirrad-känsla över det.
Väntar med spänning på att dom tre travhästarna men sveriges trasigaste hovar ska föla. Fölen kokar ju inne i magarna på dom.
Har försökt lära min systers helt otämjda kanin att gå i koppel. Men det är mer hon som är ute och går med mig i koppel.
Jag är bra på att städa. Jag är bra på att softa. Jag är bra på att äta chips. jagjagjag.
Fick några väldigt fina bilder igår kväll men kameran är kvar "där borta" så dom får jag visa för världen någon annan dag.
Orkar egentligen inte jobba imorgon men man blir iaf lite mer pepp med det här sommarruset i kroppen.
god natt.

p.s. Jag älskar sommar, Jag älskar Häringe, Jag älskar ängar, Jag älskar motljus, Jag älskar Stockholm, Jag älskar Stockholms sommarnätter, jag älskar alla, jag älskar allt. d.s

Inga kommentarer: