20.10.11

Abducted.

Här har jag hängt idag. Känner själv att jag har en stor talang för att matcha ihop olika grönsaker/frukter. färgmässigt alltså. Dom blev som en liten familj. eller stor.
Och nu sitter jag här med en massa lök och annat som borde ätas upp så snabbt som möjligt. Vet inte ens om jag kommer kunna äta upp dessa vackra varelser. ha ha. Någon som anmäler sej frivillig att äta middag med mej?? fikon som efterrätt till alla som ätit upp...

Annars då? Det händer lite känslosamma grejer som får ens mage att vända sej ut och in. Hjärtat att stelnar till i några sekunder, för att sen slå hårdare än nånsin.
Hjärnan går in i viloläge och vill aldrig mer vakna igen.

Försöker verkligen att inte vara blödig. Men det är väll precis det jag är när jag länkar den här låten....

Inga kommentarer: